Pokročilá práce s komunitou

Pokročilá správa komunity v INFLU:ONu umožňuje tvůrcům efektivně řídit vztahy s odběrateli prostřednictvím integrovaného CRM systému. Tento nástroj poskytuje komplexní přehled o každém odběrateli a usnadňuje komunikaci, sledování plateb a plánování aktivit.


Každý odběratel má v CRM svůj záznam, který zahrnuje:

Osobní údaje: jméno, příjmení, e-mail, fakturační údaje.

Historii interakcí: seznam objednávek, faktur, předplatných a zpráv.

Stavy kontaktů: například ,,K oslovení" nebo ,,Vyřízeno".

Při změně stavu kontaktu obdržíte e-mailové upozornění, což zajišťuje aktuálnost informací. Pro Elitní tvůrce je k dispozici možnost naprogramovat vlastní tlačítka, která umožňují přizpůsobit CRM specifickým potřebám.


Bonita odběratelů

V záložce ,,Objednávky" u každého kontaktu můžete sledovat platební historii odběratele, včetně zaplacených i nezaplacených objednávek. Detailní informace lze vidět v sekci ,,Účetnictví", což usnadňuje sledování platební morálky a pomáhá při rozhodování o dalších krocích ve spolupráci.


Komunikace s odběrateli

Individuální zprávy: umožňují přímou a personalizovanou komunikaci s jednotlivými odběrateli.

Hromadnée-maily: slouží k zasílání novinek, oznámení či speciálních nabídek celé komunitě.

Tímto způsobem můžete udržovat pravidelný kontakt s odběrateli, informovat je o novinkách a posilovat jejich loajalitu.


Úkoly a rozvoj spolupráce

Plánování úkolů v CRM pomáhá systematicky rozvíjet vztahy s odběrateli. Například můžete naplánovat úkol "Odměnit fanouška" a přiřadit jej členovi týmu. Tím zajistíte, že důležité aktivity nezůstanou opomenuty a každý člen týmu ví, za co je zodpovědný.